nu ska vi ha ku-ul

skolan idag var helt okej, svenskan var bäst idag, länge sedan jag garva så på en lektion!
fick reda på matteprovet, helt okej, matte är ett av mina bästa ämnen, och jag vet att jag är bra på matte, men det här provet gick väl inte sådär super.. 20/25, kunde fått mycket bättre!
Men nu är det fredag gått folk, har stått ute och kollat på emelies träning i regnet , sen drog jag hem för emelie skulle göra massa och min mobil dog nästan :'(
men hon kommer snart!
då drar vi till donken och maxiiiiiii, för ikväll ska vi bara mmmmmmmmmmmmmysa!
haha men nu ska jag byta kläder eftersom mina är kalla, sen kommer säkert Emelie, får se om kameran hänger med, det tror jag nu!
mitt hår börjar bli långt, yiha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0