"lovet"

torsdag: var med eliiiiiiiiiiiiin, vi kollade på 2 filmer, först crossroads, sen breaking dawn, hanna och deras mamma var med också, mycket trevligt.
Fredag: var med Emelie och maria, saknaaaaaaaaaat det brudarna som bara den.
Vi var hos maria, pratade, kollade på film, hoppa, skratta,det vi gör bäst helt enkelt
Sen stack vi på deras träning, sen var jag med emelie en kortis efter. sen träffades vi igen och körde runt lite på knoppen
lördag: var med hanna! sååååååååååååå saknad! vi var på donken, ica, hemma hos henne, kolla på katt, till ica igen, det var bara helt och hållet awesome!
söndag: idag har jag inte gjort nånting! bara varit hemma,  skönt ibland!
imorgon är deet skola, men jag hhar inget större emot det faktiskt!
nu ska jag slå på en film eller serie och somna!
Puss!
/A
den här bilden är snart 2 år gammal, omg.
emmy maria jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0