gaaaaaah

så sugen på att färga håret, men inte typ vanligt mörkbrunt.
men jag ska iaf låta min toning rinna ur så jag får min naturliga oranga hårfärg tillbaka.
sen får jag se vad jag gör med håret, kanske ändrar mig om en vecka och vill ha mörkbrunt igen..........
men såg en bild, så sjukt fint med oranget hår och gröna ögon!!!!!!!!!!!! men nu är jag ju brunögd men äsch, kan ju alltid beställa gröna linser
Nu ska iaf låta håret vila och bli solblekt, för mig är det iaf så att på vintern vill jag ha mörkt hår och sommaren ska det vara just!
nu ska jag inte babbla nå mer om hår!
Puss!
/A
den här bilden är redigerad men det ser ut som det är min orginalfärg, nästan iaf.
dock så skiftar mitt hår väldigt mycket, på  bilden är håret ofärgat, och ja ni ser ju att det ser väldigt brunt ut.
också ofärgat, men här är det mer orangt som ni ser
same here, ofärgat
här är det ofärgat, men väldigt oranget
men även solblekt
nu ska jag dra hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0