boring

Namn? - Moa Sundström
Vilken färg har dina skor? - Alltså dom jag använder mest är vita, svarta & blåa!
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Det vet jag inte.
Vem kysste du senast? - Det skulle ni bra gärna vilja veta va? ;)
Vem kramade du senast? - Oj, kramade massa personer idag!
När såg du din bästavän senast? - Oj, vet inte.. Eller jag såg en av dom idag!
Din favoritfilm? - Jättesvårt att välja en men Forrest Gump funkar ju alltid
Din favoritlåt? - Här kan jag faktiskt inte välja en!
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Hahaha, va? Vadå hemlighet? Kanske, kanske inte..
När vaknade du imorse? - 11.50 typ
Har du ett turnummer? Vilket? - 7 och 18 är mina standardnummer.
Vem hade du velat träffa just nu? - Känner att jag satt rätt skönt här men att skratta hela natten med matilda hade varit mysigt♥
Vilket är det bästa året hittils? - Oj, ingen aning. Alla år har varit bra på sitt sätt!
Är du kär? - nej, det är jag inte.
Är du en rökare? - Nej.
Föredrar du snus eller rökning? - Alltså snus är så himla äckligt, det värsta som finns nästan. Så hellre rökning, inte för att det är nå bättre men..
Vad heter du i mellannamn? - Magdalena
Har du en blogg? - You don't say?
Vilken klass går du i? - 7B
Ditt favoritband? - Jag vet faktiskt inte...
Din favoritartist? - Rebecca&fiona, helt klart! eller dom är ju dj's men jaja :)
Göteborg eller Stockholm? - Älskar stockholm men bara för att göteborg har en så härlig dialekt så får det bli göteborg
Vart bor du? - Falun
Vart vill du bo? -Trivs faktiskt i falun, men inte på vintern, då vill man ju bo i typ grekland?
Vem skrev till dig på msn senast? - Använder inte msn längre.
Vem ringde dig senast - Mamma
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - ett urgulligt kort på mig och melinda
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Vet inte, vill inte veta :)
Vad vill du jobba/jobbar som? - Hatar den här frågan för jag har ingen aning.
Var är dina syskon just nu? - Dennis är väl på någon fest och maja sover
Senasta kändisen du såg? - Har ingen aning
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Idag, från lugnet och hem om inte det tog typ 5 min..
Har du piercingar? Isåfall, vart? - Öronen och ska ta i naveln..
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - För alla oss - Game on
När grät du senast? - I februari när min farmor dog..
Är du vig? - Du skulle bara veta!!!! Nej men jag är inte tillräckligt vig för att kalla det ''vig''
Vad står det i ditt näst senast skickade sms och vem var det till? - ''snart :)'' till chrilleeeee
Använder du hårspray? - När jag har uppsatt och ibland när jag har plattat det!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Så jävla skönt att vara singel på våren♥
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej (:
Uppsatt hår eller hängande? - Hängande
Vill du gifta dig i framtiden? - Det måste ju vara alla tjejers dröm... typ!
Vilken vän vet mest om dig? - Det borde vara matilda
Vem är den perversaste person du känner? -  Isabelle, haha! Helt klart.. fast hon är så söt ändå
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Ögonbryn, leende, kläder och ögon
Favoritdryck? - iskallt vatten eller smoooooothie!!!!
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Måste vara den molly gav mig på valborg. Visste inte att det var alkohol iden men gott vare!
Senaste CD-skivan du köpte? - VEM FAN KÖPER CD-SKIVOR NUE?! nej men jag vet inte.
Har du några plancher i ditt rum? - Nej
Vad ska du göra i sommar? - Oj, en hel del!!!!
Hur många har du strulat med på en kväll? - Cozmoz♥♥♥ alla dessa strultävlingar man hade..
Har du rökt på/knarkat? - ne
Favoritskådespelare? - Vet faktiskt inte
Favoritkomiker? - Ingen mindre än Alexandra!
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? - ne
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - julkalendern♥
Snyggaste kändisen? -  Men Francisco Lachowski
Namn? -Alicia Granath
Vilken färg har dina skor? -Massa.
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Don't know
Vem kramade du senast? -Annaaaa
När såg du din bästavän senast? - Idaaaaaaaaaaaag
Din favoritfilm? - Crossroads, alltimes (min och elins favvofilm)
Din favoritlåt? - That should be me eller vart jag mig i världen vänder
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Ja.
När vaknade du imorse? - 11.00
Har du ett turnummer? Vilket? - 3
Vem hade du velat träffa just nu? -Honom.
Vilket är det bästa året hittils? - 2010
Är du kär? - Jopp
Är du en rökare? - Nej.
Föredrar du snus eller rökning? - INget!
Vad heter du i mellannamn? - Emilia Maria
Har du en blogg? -Nää
Vilken klass går du i? - 7C
Ditt favoritband? - Den svenska björnstammen!
Din favoritartist? - Justin Bieber alltimes!
Göteborg eller Stockholm? - Båda
Vart bor du? - Falun
Vart vill du bo? - Jadu, falun, stockholm eller göteborg!
Vem skrev till dig på msn senast? - använder det inte, men jag tror det var min bror när vi skulle ha samtal!
Vem ringde dig senast - Annaa
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - Typ anteckningar från No:n, emelie skulle ha de (:
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Ingen aning!
Vad vill du jobba/jobbar som? -Advokat
Var är dina syskon just nu? -E-tuna, i sina rum eller vardagsrummet, ska joina snart!
Senasta kändisen du såg? - Mange Makers typ..................
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Ingen aning!
Har du piercingar? Isåfall, vart? - 2 hål i vänster öra, 3 i höger.
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - One thing.......
När grät du senast? - Typ i förrigår för att jag tyckte att jag var så rolig så jag skratta så jag grät, gulligt va?
Är du vig? - Smidig som en katt! Fast ne.....
Vad står det i ditt näst senast skickade sms och vem var det till? -Nä det vågar jag inte.... Till Anna
Använder du hårspray? -Ja, oftast
Uppsatt hår eller hängande? - Hängaaaande
Vill du gifta dig i framtiden? -Ja
Vilken vän vet mest om dig? - Emelie eller Elin
Vem är den perversaste person du känner? -  Emelie eller Emma!
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Ögon, hår och klädstil!
Favoritdryck? - Cola.....
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Dricker inte, good girl!
Senaste CD-skivan du köpte? - Oj, ingen aning!
Har du några plancher i ditt rum? - Justin Bieber!
Vad ska du göra i sommar? - Massaa härliga saker med underbara kompisar!
Har du rökt på/knarkat? - No
Favoritskådespelare? - Justin Bieber, haah nej men vet inte!
Favoritkomiker? -Emma , just nu pratar hon med en kamera och säger att hon äter hela tiden, ungefär 10 ggr (:
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? -Eh ja?  haha jo det har jag faktiskt, i typ trean då tv kom till våran skola och jag blev intervjuad
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - vene!
Snyggaste kändisen? -  Justin Bieber heheheehheheehhe love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0