sportloveeet

Kass bloggning osvosv, men det är ju sportlov!
Tänkte göra en liten resume av lovet lite längre ner, men först vad jag gjort idag!
Sov över hos elin, sov knappt nåt, var så grymt förkyld, hade så ont i halsen så jag nästan börja grina, blev irriterad på elin som tog all plats, haha.
Aja sen imorse så stack vi till stan, köpte lås till skåpet, och skor.
mina kamera är borta, så kan tyvärr inte visa :/
Aja sen träffa vi Ossian och Victor i typ fem minuter, haha.
vi käka på meastro också, mumma.
Sen så åkte jag hem, Joseph och jag åkte till willys, köpte världens godaste glass, Hallon 
Så nu sitter jag och käkar glass..
Ajaaaa resume av veckan (från i fredags)
Fredag: Gick i skolan, sen så stack jag till Elin, sen kom Filip, Viktor H(har varit med två olika viktor) och Ossian, vi gjorde väl inget speciellt, snacka bara om allt och inget.
Lördag:Var med Ossian och Viktor H först, sen skulle ossian ha match, elin och jag stack till donken, sen kolla på matchen med viktor, sen så stack vi t Filip, var där till typ 11 sen sov elin över hos mig.
Söndag; Elin och jag stack till lugnet, träffa ossian och filip, sen kolla vi på filips matcher till klockan 8(!), sen stack vi till filip, var där ett tag, sen sov vi hos mig igen.
Måndag: Var med Ossian och Elin först, sen stack vi till Donken (ytterst ovanligt) sen så stack vi till Filip, sen sov vi hos mig.
Tisdag: Elin och jag stack till Kupolen, sen sov vi hos henne
Onsdag: Var h os Elin på morgonen, sen åkte jag hem, sen åkte jag dit och hämta mina grejer.
Torsdag: Var hos Elin, ossian och victor v (nu kom den andra victor:n in i bilden haha) vi kolla på film osvosv, sen sov jag hos elin
Fredag: Elin och jag var på stan, träffade somdagt victor v och ossian en snabbis, sen åt vi på meastro, och nu sitter jag här!

Hoppas ni gillar't! har alltså varit med ELin varje dag.hehe
Puss!
/A



Kommentarer
Postat av: Ajlinda

hahahah , det verkar som att ni haft en super rolig vecka!!♥

2012-03-02 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0