lista

i brist på blogginlägg
Vad åt du senast? Hm, korv?
Har du fått någon komplimang i dag? Ja, hahah att jag har fint hår, sen körde Oliver(en i min klass) på en snälldag, så han var snäll mot alla haha
Har du varit med i en rättegång? Nää
Gillar du att shoppa? Aaa
Är du polare med grannarna? Hahahahahahha
Vilket språk pratar din pappa? Svenska
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? Öraaaaaat! :D
När åkte du bil i mer än femton minuter senast: Det måste varit kanske två veckor sedan? inte vet jag
Har du däckat eller spytt för att du har druckit? nej.
Har du något husdjur? Två katter
Har du täckt någons hus med toapapper? Varje dag.
Hur bra är din syn? Dålig, nej men inte så bra, har ju linser så
Har du varit på ett party? Party ja, men har aldrig druckit
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Hmm,, alltså jag är typ rädd för hajar, så jag vet inte
Har du varit utomlands? Ja  ;) Senaste i somras, finland hahah
Vilket är det bästa bröllop du varit på? Min broders i somras
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?Hah, jaaa..
Var är dina syskon just nu? I deras rum, och i eskilstuna
Har du pussat en tjej? Ja
Vad var den senaste drömmen som du minns? Hahah, för privat.
Vem ringde dig senast? Pappa.
Vilken tid gick du upp i morse? tjugo över sju..
När var du riktigt sjuk senast? Sommarlovet
När såg du en kändis senast? Vem var det? Mojje, från micke och mojje, tror jag?
Vad finns i din bakficka? Inget
Har du färgade linser? Nej
Vad gjorde du klockan två i natt? Sov
Vad ska du göra efter det här? Läxor...
Är du kär? Hehe ja.
Har du mer än 6 par skor? Ja.
Vad åt du senast? bacon och makaroneeeer
Har du fått någon komplimang i dag? Ja
Har du varit med i en rättegång? Nää
Gillar du att shoppa? Hihi ja.
Är du polare med grannarna? Hahahahahahha ehm.. ja.
Vilket språk pratar din pappa? Svenska
Vilka länder har du bott i? Sverigeeeee
Senaste piercingen? ÖraT
När åkte du bil i mer än femton minuter senast: Ingen aning faktiskt
Har du däckat eller spytt för att du har druckit? nää
Har du något husdjur? Två katter
Har du täckt någons hus med toapapper? Varje dag, 24/7
Hur bra är din syn? Dålig
Har du varit på ett party? Party ja, men har aldrig druckit
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Ehmm, nää
Har du varit utomlands? Ja
Vilket är det bästa bröllop du varit på? Min broders i somras
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?Hah, jaaa..
Var är dina syskon just nu? Ute, eskilstuna
Har du pussat en tjej? Ja
Vad var den senaste drömmen som du minns? Att emmy och jag var i sthlm, och träffa kissie...
Vem ringde dig senast? Joseph
Vilken tid gick du upp i morse? Åttaaa
När var du riktigt sjuk senast? Några veckor sedan
När såg du en kändis senast? Vem var det? Moje, tror jag.
Har du färgade linser? Nej
Vad gjorde du klockan två i natt? Sov
Vad ska du göra efter det här? Datooooor , tv.
Är du kär? Yes.
Har du mer än 6 par skor? Ja
/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

alicia kan inte du visa i ett inlägg vad du beställt från elf :) <3

2012-03-22 @ 16:46:09
URL: http://idatallavaaralind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0