Fredagen <3

Har haft två prov att plugga till den här veckan, plus lite läxor och sånt, så har inte haft tid till bloggen!
Iaf, har fått mitt paket från elf, kanske kommer ett inlägg om det senare!
Sen har min bror fixat min dator, jag är sjuuuuuukt lycklig, min förra var ju helt paj.
Och sen gick min som jag köpte i Augusti sönder, men nu är den fixad!!!
Dock är allt jag har på den borta, men äsch!
Sen är den på engelska.. och allt är skitstort, men jag överlever!
Med min förra kunde man inte printscreena heller :o
Aja min fredag kunde typ inte bli bättre!
Vi hade spanskprov, som gick bra, och vi slutade tidigare.
Då stack Emelie, Samuel  och David till Emelie, hon skulle käka, och jag stack hem och hämta grejer och åt lite mat osvosv.
Sen kom jag till emmy igen, och vi stack till David, där vi inte gjorde speciellt mycket, jag spelade trummor, vilket jag inte är så jätteduktig på...
Sen gick Samuel, Emelie och jag till willys, sen så stack samuel hem.
Sen sjöng emmy och jag singstar med hennes storebror och hans kompis, hahahhahahaahhha
Sen gungade vi och snacka vi k5:an, så skööööööönt att snacka med henne!
Idag stack vi til willy:s, satt vid tegel och pratade, var hemma hos henne, sminka varandra osvosv, dock var det inte emelie bästa talang att sminka andra!! ;)
sen stack jag hem, sitter med en stor godispåse bredvid mig, i myskläder.
i dag ska jag bara ta det lungt, ibland behövs det lite sånt också ;)
ni ser ju själva, emelie är inte speciellt bra på det här...

Kommentarer
Postat av: Gandalf

Hahahahahahahaha, woops!;*

2012-03-18 @ 12:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0