elf;

här är mitt smink jag beställde ffrrån elf!
Brightening Eye Color Nouveau Neutrals
lite besviken är jag dock, färgarna var dåligt pigmenterade, och färgerna stämde inte,, menmen!
Duo Eye Shadow Cream Butter Pecan
Bra krämögonskuggor!

Brightening Eyeliner Teal
Kunde haft bättre pigment, och var inte lite blå som jag hoppats på!

Hypergloss Blossom
Luktar helt okej, bra färg på läpparna, jag är nöjd!

Luscious Liquid Lipstick Rasberry
Mörkare irl, lite synd, men annars älskar jag den, luktarskitgott!

Therapeutic Conditioning Lip Balm
Therapeutic Conditioning Lip Balm Blackberry
Älskaaaaaaaaaaar! Blir supermjukt på läpparna osvosv!
Matte finisher Clear Nail Polish
Matte Finisher Clear Nail Polish
Funkar jättebra, nagellacket blir matt, torkar snabtt osvosv!
Eye Primer & Liner Sealer
Eye Primer And Liner Sealer
Har inte så mycket att säga om den här, har inte testat den riktigt!
Matte Lip Color Coral
Ger fin färg, håller länge, känns lite torrt på läpprna eftersom det torkar matt, men jag gillar det iaf!
Blush Candid Coral
Jättefin färg, precis lagom, älskart!
Powder Brush
Powder Brush
Supermjuk, funkar super till jättemycket!
Eye Shadow Brush
Eyeshadow Brush
Bra ögonskuggs borste!
Det var allt, hoppas ni gillart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

guud vad mycket men fina saker :) jag ska snart också beställa därfrån :D

2012-03-24 @ 11:20:57
URL: http://ida
Postat av: Anonym

guud vad mycket men fina saker :) jag ska snart också beställa därfrån :D

2012-03-24 @ 11:20:58
URL: http://ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0