bläääääääääää

blä orkar inte längre, allt känns bara skit.
jag saknar att inte gå i samma klass som hanna och elin.
jag vill ha en mea kväll (maria emelie alicia)
jag vill inte gå med en klump i magen varenda dag.
jag vill glömma honom.
jag har aldrig känt såhär, aldrig mått såhär dålig. aldrig varit såhär stressad. aldrig behöft gå med en klump i magen. på utsidan verkar jag vara gladare än någonsin, men jag har mått sämre.
har ett äckligt fake smile vart jag än går, försöker skratta. försöker hinna med alla.
jag har ingen anledning till att gå upp på morgonen.
ni har fått mig att le i 8 år.
Ni har fått mig till den jag är idag.
ni är de bästa jag har.
ich liebe dich

Kommentarer
Postat av: Ajlinda

Alicia finns om du vill prata ♥♥♥

2012-03-08 @ 19:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0