rixfm

gårdagen var jättekul!
skolan var väl helt okej.
efter skolan drog jag till emma, sen så träffa vi jesper och samuel.
först gick vi typ mest runt överallt, åkte karusell....
hahaha emma och samuel fick ont i öronen för att jag skrek så högt... men den var asläskig!
sen titta vi på rixfm, men det blev trök så vi stack och åkte karusell igen, skrek inet lika högt ;)
sen så blev det lite segt på kvällen, vi gick mest runt och frös :s
sen gick emma och jag till mig , sen stack hon.
jag somnade typ på en gång för jag var helt slut!
nu har jag typ gjort mig iordning, orkade inte fixa mig så mycket, det är så tråkigt väder ute..
Snart ska jag äta sen drar jag till hanna & elin och hjälper till att flytta!
sen vidare till falukalaset!
puss!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0