midsommaaaaaaaaaar

idag är det midsommar och för första gången på en hel vecka är jag själv, skoj? - nej.
men sånt är livet, imorgon tror jag att jag ska vara med elin.
ja juste , min vecka.
tisdag- grillat med skoj folk, det var väl kul.
onsdag- var med elin, vi gick runt i falustad och lite överallt, sen tälta vi.
torsdag- var med elin, vi gjorde typ inget, sen for vi till staden, och åt glass.
fredag- äh k. nej men idag har jag solat, handlat, bakat , sovit, yadayada.
imorgon blir det somsagt elin, vet inte vad vi hittar på men jag hoppas på att vi kan dra till bojsen och sola och kanske doppa tårna?
juste har gjort ett album på mobilen med bilder från sommaren 2012, redan 140 bilder, hahah så förvänta er en riktig bildbomb med bilder vid sommarens slut!
men nu ska inte tänka på slutet, när sommaren knappt börjat!!!
jag och emelie har tänkt att åka till sthlm under sommaren och gå på grönan, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, underbart! lovat henne att åka insane då också....
sen ska mamma och jag kanske dra utomlands, nåt jag verkligen behöver ;)
sen blir det kanske övik och några till grönan  besök.
sen är det någon som har nåt tips hur hårfärgen åker ur snabbare?
har fått en rejäl utväxt och lite solblekt, så fult när håret är mörkare lite längre ner, men jag vill ju ha mitt oranga hår..
äh k.
puss
/A
typ the best införskaffingen någonsiiiiiiiiiiiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0