kupoleeeeeeen

natten hos emma var underbar.
vi gick i typ 2 timmar och prata om allt mellan himmel och jord, sjöng gjorde vi också, lät så vackert...
sen på vägen tillbaka försökte vi rulla ner för en backe, gick väl sådär, ont gjorde det iaf ;)
sen koll vi på bert <33333333333333333
haah har typ blivit standard ;)
men idag drog vi till kupolen, mycket trevligt.
en tröja fick hänga med hem, får se om det kommer någon bild.
imorgon slutar jag fyra sen ska jag ner på stan och fixa med abonnemanget eftersom det blev nå fel förra gången.
sen ska jag städa, speciellt i mitt rum..
nu ska jag kolla på tv, sen ska jag ta en dusch.
puss
/A.
haha kameran låg längst ner i väskan hela kvällen..

Kommentarer
Postat av: Emmaaa

wihoooooooooo

2012-06-14 @ 22:03:06
URL: http://swagner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0