gossip girl

sitter här och gråter en skvätt för att det blev lite sorgligt på gossip girl, vågar inte kolla på nästa avsnitt men elin tycker att jag ska göra det (sms) så jag ska väl slå på nästa avsnitt snart..
Okej det har vart dålig uppdatering den senaste veckan, kan dra lite kort om vad som hänt
fredag, lördag, söndag- inget, bara kollat på gossip girl som blivit min favvoserie, drogaaaaaaar!
måndag- var med emelie, kolla på henne match, sen stack vi till maria och sov över där.vi somna 6 och vakna 11, men det är väl so det brukar med oss..
sen fick jag och emelie åka glassbil hem till maria för att hämta pengar för vi orkade inte gå 50 meter ;)
sen hade vi party hos maria och sen hängde jag på emelie att köpa skor och jacka till henne.
sen åkte jag hem gjorde lite grejer och somna halv åtta i soffan...
idag gick jag på kupolen med mi madre, fick med mig en t-shirt och mineral foundation hem, kan vara bra och ha typ..
juste imorgon blir det nog rättvik med några, blir väla skoj.
lördag ska jag på bröllop, äh k.
nu ska jag kolla på gossip girl, elin lova att trösta mig om jag börja gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0