sommarlov <3333333333333333333333333 typ.

har haft några underbara dagar med underbara kompisar.
sov över hos elin torsdag till fredag, vi kolla på film och bada och hade mys.
På kvällen var jag med Emelie, hon kom upp till mig och sen stack vi till lugnet där vi träffa Ossian, Axel och Tindra, så stod vi typ och snacka i några timmar. Sen skulle vi ner till stan och tog vägen förbi söb där vi träffa samuel och linus så emelie körde lite med sin kärringhonda i rampen osvosv.
Sen stack vi till stan och åt choklad på parkeringen.
Sen förbi skolan sen stack jag hem ;)
Haha sen igår så gick vi runt på stan sen stack vi till henne, sen till mig för att kolla på kattbebisar och hämta grejer. Sen lugnet där vi typ cykla runt lite överallt på järnlinden. Sen blev ni hungriga och stack till Donken, blev pissblöta när vi stack till lugnet igen och spela schack. Sen stack vi till henne igen och kolla på massa filmer och åt gott.
Sen var vi hemma hos henne hela dan, ooooooooh så kul!
Kom hem runt halv nio , då jag köpte tågbiljett upp till övik!!
Yes, på söndag drar Hanna, Elin och jag upp till övik i en vecka!
Kommer bli så sjukt grymt!
Kommer komma massa bilder osvosv.
Imorgon drar jag och Elin till en ställe utanför svärdsjöööööö, yiha!
Blir där tills på onsdag, sen ska jag vara med vänner (förutom hanna och elin..;) ) fram tills söndag, eftersom jag inte kommer träffa resten av kompisarna på en hel vecka! :(
Aja nu ska jag kolla på film, puss!

Juste, gandalf är gullig hon, puss hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

yes, gullig var ordet... du ser, du tänker på "honom" hela tiden :*

Svar: hahhhahaahahahaaha, nej det gör jag inte din bajs ;*
hannaslashalicia.blogg.se

2012-07-10 @ 18:57:00
URL: http://emeliehammarstrom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0