kattbebisar.

I torsdags (tror jag att det var..?) så märkte vi att Liza (katt) betedde sig konstigt, hon är lixom utekatt och nu var hon inne hela tiden, och hon gick ner efter hon hade ätit osvosv.
Så då följde vi efter henne ner, sen in på brors gamla rum.
Då hade hon krypit under ett bäddsoffa (den är öppen eller hur man ska säga) och så kolla vi lite och sånt, sen så såg jag hur ett minihuvud stack upp! fatta hur rädd jag blev!
Alltså kattmini huvud..
Och då fick vi öppna bäddsoffan ännu mer och där låg det tre kattungar!
Herrejesus vad chockade vi blev, seriöst!! 
Men det var iaf två tjejer och en kille. benne joseph och jag fick döpa en varsin.
"Min" döpte jag till Gucci ( märke ) för hennes mamma (Liza) hette Dolce innan hon kom till oss, och lizas systar gabana, så dolce gabbana.
och nu har killen (kaaaarl heter han) öppnat ögonen, aaaaaaw så söt!
så nu vet ni varför jag inte bloggat så mycket, kattbebisar!
Foto: Kom typ som världens chock , men nu har vi tre till medlemmar i familjen.
gucci är den ljusa i mitten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0