WIHII

Idag kom mitt paket, dock vare bara plattången?
Aja vi har iaf skickat ett mail, så hårmascaran kommer nog snart!
Jag har iaf testat plattången (GA.MA CP1) och den är verkligen asbra!
Hårel blir lent, superplatt, plattången värms upp på 2 sekunder (seriöst)
Sen blev de glansigt, reparera evetuella skador i håret, de tror jag dock inte på, alltså alla plattänger blir ju håret slitet av. Sen ska den förbättre hårets elektrisitet, typ haha.
det går även jättesnabbt att platta håret. den glider jättelätt genom håret och det blir platt på en gång.
HHAHAHAHAAHHA KOLLA HANDEN
Den är sjukt grym, GA.MA cp1 alltså, finns att köpa på lyko.se för 429 tror jag?
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0