wei, skridskor på idrotten..

sry för dålig bloggning idag, har inte orkaaaaaaaaaaat.
aja iaf så vare skola idag, ytterst kul, eller inte.
vi hade skridskor på idrotten, trodde jag skulle dö, men det gick helt okej, ramlade iaf inte ;)
roligare med bilder, right?
ibland är tom du söt bejbi ;) hehe nej men  visst är hon söt?
hahaha cute
wei, ser ni vem som kan kolla i kors eller?
söta vi är hu?
fett me gangsta
den här bilden går seriöst inte att sluta skratta åt.
emma ser ut som.. jag vene vad, det ser ut som tobbe får den där svarta grejen i näsan, det ser ut som jag har 90 graders tänder, och halva anna syns
HAHAHA
PUSS
/A

Kommentarer
Postat av: Marreh

Alltså, vi är ju allmänt heta!;*

2012-01-25 @ 21:07:51
Postat av: Emma••

2012-01-25 @ 21:13:59
Postat av: Emmaa••

Jag är ju jättefiiiiin!!

2012-01-25 @ 21:15:14
Postat av: emmy

haha, jaa, vi är så allmänt snygga så jag tror jag måste sno bilderna och ladda upp fb =D

2012-01-26 @ 10:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0