wei

nu funkar det att blogga, gick inte nyss! :/ menmen, kom hem för nån timme sen från hanna och elin, eller ja vi var i sågmyra, sen skulle jag hämta mina saker hos de, sen hämtade pappa mig. aja i sågmyra så kolla vi på lager 157, sen stack vi till linus, satt typ vid datorn. sen gick elin och jag till lager igen, hanna orkade inte. haha där åt vi världensäckligaste toast, bläää. sen gick vi till scorett, måste ha converse! sen åkte vi typ hem, och nu är jag här. har haft sjukt rolig helg med bästavän och andra roligt folk! nästa helg sover jag nog kanske också där, så som vi planerat :* har även blivit beroende av ett spel, line runner. nu ska jag göra en lista, gjorde den förut, men det har ändrats lite hehe puss! /A nåt fel äre, det går inte att lägga upp bilder :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0