vart är maten?

pappa åkte och handla, för typ länge sedan? han skulle ju köpa kalkon, jag är hungrig.

Idag var det iaf skola, hahaha blev typ aaassur för en sak, men Maria försökte göra mig gladare, tack 
Eller ja, hon försökte göra så att det jag var sur över typ försvann.
Sen så på matten satt Maria och jag och typ typ 100 kort, hon skickar de sen tror jag?
Sen på lördag (Maria jag vet att du var oseriös, men vi ska ha en depp kväll!) så har jag bestämt att jag ska ha en depp kväll, hos Maria.
Justin Bieber, B&J, chips, gossip, godis, tjejfilmer, alltså typ bara allmänt mys!
Hehe jag ska iaf ha det själv om Maria inte kan ;)
Nu ska jag iaf hitta nåt att äta!!!!
Puss!
/A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0