Varför?

På svenskan idag så funkade inte datorn, då snackade vi lite fritt, då kom Justin Bieber upp, och jag var den enda som gillade honom av typ 10 pers.

De sa att han var bög, att han sög osvosv.
Nu tänkte jag bara, varför?
Varför hatar man honom? Har han gjort er nåt? Är ni avundsjuka?
Okej, om man tycker att han sjunger dåligt, men varför är han bög för det?
Säg gärna vad ni tycker.
Puss!
/A

Selena Gomez är väl ett bevis på att han inte är bög eller?




Haha det är inte så jag är sur eller nåt, alltså, jag skrev det här för jag undrade vad ni tyckte.

Kommentarer
Postat av: Marreh den bästa i världen

Hahah snälla Allan, hacka inte upp dig på det där.. Du tycker ju han är bra! Och man får ju tycka vad man vill;)

Fast håller ändå med om att han inte är bög!:)

2012-01-18 @ 18:24:32
Postat av: Hej :)

Dem kallar honom bög för att han sjunger ljust... Som en tjej tycker många, och alltså för att typ ja... Att han sjunger ljust som en tjej, de e väl typ därför?

Löjligt... :/

2012-01-19 @ 16:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0