Toppen dag, verkligen !

Dagen började ju bra.. Eller inte..
Först så vaknade jag av att jag hade ont i nacken, hade somnat med en handduk på huvudet, så håret såg ut som det gjorde. Det var helt iskallt i mitt rum när jag vakna, och det värsta av allt, min dator funkar inte!
Sitter på min gamla, som stängs a typ 10 ggr per timme.
Men min bror ska hjälpa mig laga den, tror jag!
Nu ska jag vara glad, drar till Elin runt 6, sen går vi till Ica Maxi, Hanna kanske också följer med.
Sen sover jag över där, vi ska typ kolla på film, äta godis, snacka skit, sånt som tjejer är bäst på helt enkelt! ;)
En bra sak med min gamla dator, är att den har en webbkamera som jag förstår mig på, vet inte hur man gör på den andra.
weei, mitt hår börjar bli långt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0