tänker tillbaka

till i somras.
min sommar var helt okej.
spenaderade så sjukt mycket tid med hanna och elin, det var underbart.
kom ihåg när hanna och jag, deras mamma åkte till sveriges typ 3:de renaste vatten?
vi var där jättelänge, hanna och jag badade skit mycket , vi köpte pizza, planerade massa inlägg till bloggen!
Hanna försökte lära mig att stå på händer i vattnet, får panik när jag typ gör kullerbytta i vattnet ;)
Sen var vi på nåt mer ställe, i typ vika och bada, vi vågade dock inte hoppa från de där hoppsakerna, och så började det åska!
sen så åkte vi till stångstjärn, och Elin gjorde illa sig så hon började blöda aaaasmycket, nära på att hon fick åka  till sjukhuset.
sen när elin och jag åkte till leksandsommarland, det var sjuuuuuuuuuuukt kul, speciellt när Elin åkte rutchekana och trodde att hon skulle dö, jag höll på att dö av garv.
Sen precis när vi skulle sätta oss och äta så började det spöregna, så Elin sprang fort som bara den och la våra kläder under ett träd.
sen åkte vi på hästar, alltså inte riktiga hästar, de var typ för 5 åringar!
och så åkte vi sånna här mini bilar, gokart heter de tror jag. jag åkte in i däcken heeeeeeeeeeeeeeeeela tiden.
sen åkte vi fyrhjuling, det var skoj!
hahahaha och parisehjulet, trodde jag skulle dööööööööööö, har ju världens höjdskräck!
och larven! som är för kanske 3 åringar, åkte vi om och om och om igen.
och det bästa av allt, gröna lund!
oscar var där också, och när elin skulle in i spökhuset, herregud.
så egentligen var min sommar väldigt bra, men 2012 ska bli bättre!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0