svaaaaaaaar

anonym om -:
Hej!
har lite frågor som jag hoppas ni kan svara på.
1. vilken ögonfärg har ni?
2. hur gamla är ni?
3. är ni kära?
4. går ni i samma klass?
5. är ni bästavänner?
6. varför startade ni bloggen?


Hej, ja självklart kan vi svara, jag kan svara eftersom hanna aldrig bloggar -.-
Jag vet det mesta om henne.
1. Alicia: Bruna Hanna: Blå grå tror jag?
2. båda är tretton, fyller fjorton i år, så vi går alltså i 7:an
3. Haha Alltså jag (Alicia) Gillar någon hahahah. Och med Hanna jag tror hon är det?
4. Nej tyvärr..  Jag går i 7c, Hanna går i 7d, hon ville byta till min, men det var fullt..
5. , Hanna är en av mina absolut bästavänner, och ja vi är bästavänner. det har vi varit sen 1:an -2:an tror jag?
6. Hanna ville starta en blogg, jag hade haft typ 300 innan, och hon ville typ starta den med någon, så frågade hon mig, och ja, det var nog så det var!


Haha hoppas du gillade svaren, kanske lite krånliga svar här och där, men hoppas du förstod lite iaf ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0