nyårslöften

Nöjd med bilden på fyrverkeriet, det är jag som har tagit den, med en MOBILKAMERA, tyckte den blev bra, mer bilder på fyrverkerierna kommer imorgon (idag)


Mina nyårslöften för 2012;
Sluta bita på naglarna, en sjukt dålig vana jag har, vill ha låååååånga naglar.

Sluta köpa massa onödiga saker.Typ godis. Mat när man går på stan, visst nångång ibland, men inte varje gång.

Inte gå på stan lika ofta.Bara när jag behöver nåt, eller ja om  det är ganska mycket jag behöver, så sparar jag mina pengar, använder bara när jag behöver.

Bli en bättre vän. Har varit lite off mot vissa av mina vänner de senaste månaderna, har inte mått så bra. Dock håller jag på att bli bättra mig nu.

Bli en bättre bloggare! Ha roligare inlägg, ta mer bilder, blogga oftare!

Skaffa en Iphone. Haha jag måååååste han en!

Sitta mindre vid datorn.Vara ute mer, umgås med familjen, vara med kompisar. Men måste ju sitta när jag bloggar ;)



Det var mina nyårslöften, hoppas jag håller de!
Puss!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0