MITT SMINK

Okey, hade ingen aning om hur jag skulle fota skiten, så gjorde så här, man ser typ inge bra, men ah.
Säg till om det är nåt ni vill se extra på, kommentera typ: "jag vill se lite närmare på dina ögonskuggor" om ni ni skulle vilja det, så ska jag fixa enskilda bilder :)
haha städat och fint :)
Mina typ basprodukter puder, concealer, foundation
Singelögonskuggor och småpaletter, ah.. åh en kam!
Mascaror, åh en kam.
Kajal/Eyeliner, åh ah en kam
Ögonskuggspaletter.
Läppgrejsimojs.
Bronzer, rouge, higlighters
Det var allt.
Hoppas ni gillar't!
Puss!
/A

Kommentarer
Postat av: anna

ojj, shiit vad mycket smink du har!!

Änvänder du allt??

2012-01-10 @ 16:29:57
Postat av: viccah

Har du smink från sheer cover ?? :D

2012-01-13 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0