mina närmsta vänner.

Elin. Ni vet säkert vem Elin är vi det här laget.
För er som inte vet så är Elin min första bästavän, och jag är väldigt mycket med henne ocksåå :)
Hon och jag har gjort väldigt mycket tillsammans, hon är lixom som en syster.
Vi kan sitta vid varsin dator om vi ska sova över, och fortfarande ha kul?
Men vi sitter ju inte bara vid datorn, vi är inte sånna nolifers.
Alltså vi kan göra nästan vad som helst, och fortfarande ha kul.
Ja, det finns så mycket att säga om den bruden, men eftersom jag är så passmycket med henne så fattar ni ju att jag tycker om henne:) Te amo
Hannaaa
Hanna är ju den som jag driver bloggen med, även fast det inte märks.. ;)
Hon har en sjukhumor alltså! Vi har känt varan sen förskolan, men vi blev kompisar i typ 2:an?
Vi bråkade mycket förr, alltså väääääldigt små tjaffs, men alltsåååå det var långt time ago, det är förbi.
Hon är en som man kan ringa typ 9 på kvällen och bara: ska vi vara? du kan sova över här om du vill, om man är depp. Jag är inte ofta med henne, men jag pratar med henne varje dag i skolan, vi har inte tid att vara hela tiden helt enkelt, nåt vi måste ändra på! Ja, Hanna kan ju förstårs smsa mig typ en ledsen gubbe, och jag fattar vad hon menar, oftats. Hon är grym på att behålla hemligheter, och hon kan berätta allt för mig, asså sånt som jag vill veta, hon vet precis vad det är! Hhahahaha. Systeryster
Hon är världens bästa. Löv u
Maria
Maria är också en av mina förstabästavänner.
Vi tjaffsade en heeeel del när vi var mindre, så mycket att lärarna tyckte att vi skulle hålla oss borta från varann.. Gjorde vi det? - Nej. Det är jag riktigt glad över, vet lixom inte vad jag skulle gjort annars ;)
Vi växte alltså ifrån bråken, och numera bråkar vi aldrig.
Vi är jämt i skolan, vårat lilla gangster gäng, hahaha nej jag skoja.
Förut var vi inte så lika i sättet, men nu är vi det haha
Jag kan berätta allt för henne, och hon märker verkligen om jag är depp.
Ni vet när jag skrev inlägget om att jag var depp? Hon smsade direkt och frågade vad som hänt, det är nåt som en riktig kompis gör. Hon har sjuktrolig humor, och när vi sover över har vi världens mys kvällar.
Maria och jag känner varandra så passbra, så vi kan kolla på varandra och fatta precis vad den andra menar.
Vi har nån slags telepati, vi kan komma i typ lika hår, lika kläder osvosv. Hon är verkligen som en syster för mig, jag har känt henne så pass länge
Jag älskar dig.
Emelie
Hon började våran klass i 1:an, vi började vara i kanske 3:an?
men sen började vi vara myyycket i 5:an.
Så på vi har känt varann braaa i två år, det är ganska kort tid, och ändå så är hon en av mina bästavänner.
Vi vet väldigt mycket om varann, hon är världenskonstigaste humor, seriöst, hon kan garva sönder åt en bild.
Okejdå, oftas så garvar jag också åt den bilden.
Hon är en riktigt bra retsticka också..
hahaa vi webbar typ väldigt ofta, så hon brukar se på när jag bakar, färgar håret osv.
Hon har sjukt roliga kommentarer åt allting!
Alltså det är svårt att förklara hur emmy är, hon är lixom bäst?! (jag vet hon kommer säga att jag har sagt att hon är bäst i en evgheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet, hon är så dryg) hehe men jag älskar henne ändå. Gaffe <3 Gaffe.
Emma och Anna.
Vi tar dessa brudar i samma grejs, har inte känt de speciellt länge, men ändå så har vi kommit nära varandra.
Tar de i samma bara för att jag inte har nå bilder hahah
Iaf, båda har humor utan dess like.
emma gör sjuka miner alltså. Anna är sjukt smart.
de peppar även mig om jag är depp, det finns en hm.. en person jag gillar, och de peppar mig verkligen om jag är depp över honom..
Haha det förstår juu verkligen vad jag menar lixom.
hehe vi hittar på vääääääääääääääääääääldigt fina kodnamn också, så ifall det finns nån vi ska snacka om, så säger vi bara kkodnamnet, så förstår bara vi, alltså vårat gangsta gäng.
Anna är ganska diskret på att ta kort, och använder emma (som är en prylnörd) som skydd.
Hehe älskar dessa brudar alltså, så sjukt härliga!!
Det var alltså mina närmsta tjejkompisar!
Hoppas ni gillade inlägget!
Puss!
/A

Kommentarer
Postat av: anna<3

haha, vad gullig du är. bara så du vet, är jag mycket smartare egentligen.... ehm ;D

2012-01-16 @ 15:50:31
Postat av: Emma°°

Awieeee..

vi like u to

2012-01-16 @ 20:51:02
URL: http://emsiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0