hehe

Vad åt du senast? äcklig toast Har du fått någon komplimang i dag? Jaa Har du varit med i en rättegång? Nää Gillar du att shoppa? Love it :D Är du polare med grannarna? Hahahahahahha nej.. Vilket språk pratar din pappa? Svenska Vilka länder har du bott i? Sverige, sen varit på semester i andra Senaste piercingen? Öraat :) När åkte du bil i mer än femton minuter senast: Idag Har du däckat eller spytt för att du har druckit? nej. Har du något husdjur? Två katter Har du täckt någons hus med toapapper? Varje dag.. nej. Hur bra är din syn? Dålig, nej men inte så bra, har ju linser så, ja Har du varit på ett party? Ja, men har inte druckit Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? NEJ! Har du varit utomlands? Ja. Vilket är det bästa bröllop du varit på? Min broders i somras Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?Hah, jaaa.. Var är dina syskon just nu? Hehe vene Har du pussat en tjej? Ja Vad var den senaste drömmen som du minns? Hahaha tror det var att jag typ ritade på Elin? Vem ringde dig senast? Hanna, men jag svarade inte, hade ingen täckning. Vilken tid gick du upp i morse? runt 10-11? När var du riktigt sjuk senast? Ett bra tag sen :) När såg du en kändis senast? Vem var det? Mojje, från micke och mojje, i think? Vad finns i din bakficka? Inget Har du färgade linser? Nej Vad gjorde du klockan två i natt? Sov Vad ska du göra efter det här? Fb, spela på mobilen Är du kär? WIHIIIIIIIIIII NEJ DET ÄR JAG INTE, OCH JAG ÄR SÅ SJUKT ÖVERLYCKLIG ÖVER DET! WEI Har du mer än 6 par skor? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0