Hahaha

Holaaa!

Idag var det typ tråååkigt.
Sluta klockan fyra, hatar långa dagar.
Aja på no:n idag tog jag kort, vi skulle rena vatten, det var typ en gegga med vatten, krossad kol, salt, mjöl, bönor.
Den här skicka Maria till mig på so:n, självklart svarade jag ja!
Så här gjorde vi, så har trodde jag att det skulle bli, och mobba inte min handstil, den är hemsk, jag vet!
Min no bok, inte alls kladdat och trasigt.
Mariaa.
Det tog aslång tid att rena vattnet, de där var typ 10 min :o
geggan.
stället den typ var på, kolla det ser ut som ett A den där grejen
så kan det gå när tobbe, karl och simon ska exprimentera.
så kan det gå om maria och alicia har tråkigt, och emelie försöker vara med i bakrunden.
Det var allt gott folk! Skulle ni vilja se mer bilder från skolan och sånt?
Säg till då, mobilen har jag med mig överallt! ;)
Puss!
/A

Kommentarer
Postat av: Bajs:)

Ja, mer bilder! På Maria oxå, hon är assnygg!

2012-01-19 @ 17:56:55
Postat av: Ajlinda

hhaha ni verkade ha haft roligt!!<33

2012-01-20 @ 16:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0