fredag den 13:de

Hoolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


Idag är det somsagt fredag den trettonde, tror ni på att det är en otursdag/turdag?
För mig var det iaf halva turdag, halva otursdag.
Dagen började bra, eller underbart, varför vet dock bara gandalf, tror jag.
Hehe juste den korven försov sig också.
Sen så blev det ett missförstånd, som förstörde min dag typ, men det ordnade sig iaf till slut.
Efter skolan stack Maria, Emmy och jag till emmy.
Jesper hängde också med, haha men han gick aldrig in, han skulle hem.
Aja och nu sitter jag här, forever alone, imorgon ska Emma och jag till lugnet och kolla på nå fotbolls grej!
Puss!
/A
don't worry be happy har blivit mitt typ motto.
Jag är ingen pepparkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0