en "hemlighet" + en av världens bästa låtar ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

En hemlighet, som alla vet om, är att Elin och jag är heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt beroende av Justin Bieber.
Jag hatade honom först, nu är  han typ den enda elin och jag lyssnar på när vi är haha.
Jag har affischer på dörren, elin har spel på mobilen?!
jag har honom som bakrundbild på mobilen, och  kontaktbild för Elin.
Blir typ apaglad om jag hör någon av hans låtar.
Han kan inte rå för att han ser bra ut också.. hehe
Typ favorit låten, och never say never ofc, och BABY
haha en liten grej som ni troligen inte visste om mig.
Har honom som tema på datorn ocksåå haha, det var dick min bror som gjorde så för att reta mig, jag hatade justin bieber dåå, nu är jag glad att det är så :D
/A
btw; har ni sett hans film? Sååååååååååååååååååååå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0