Eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

Hola, sry för dålig uppdatering ;)
Men i förregår kom ju elin hit, vi typ hade skoj, sen så stack vi till willys och köpte chips, sen var vi uppe till typ 5 hahaha och sova till 2?
Ah men sen fick hon sova en natt till här, och då typ bestämde Elin att hon ville färga sitt hår rött, och jag skulle hjälpa henne.
Så då åkte vi till Ica Maxi, köpte hårfärg, sen färgade jag hennes hår, det blev inte såååå rött, typ vinrött, men inte så mycket.
Och vi gick och la oss 2, men somnade halv 4.. Vaknade vid 12, sen stack vi till stan, köpte ett läppbalsam från Paul Frank, det är asbra, det var på rea, kosta bara 25 ist för 50, mycket bra :D
Sen åkte vi till Rusta, där köpte jag en hårborste, haha och strumpor.
Hehe juste, blanda inte te, (vatten såklart) mjölk, socker och oboy, det smakar inte så där jättebra.
Justee, min bror sa åt mig att smaka på hans oboy, det var svartpeppar och salt i, mm va gott, eller inte.
Aja måste städa upp lite i mitt rum, ser ut som ett bombnedslag eftersom det ligger en madrass på golvet och massa andra grejer!
Puss!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0