Andriod appar/spel

Tips på lite andriod appar/spel, som jag använder som är roliga, eller bra :) Alla är gratis, iaf till android :)


Unblock me free. Finns både till Android och Iphone
Man ska få den röda pinnen till hålet, bra tidsfördriv, blir lite beroende efter ett tag, menmen ;)
Block puzzle Deluxe, finns till Android, vet inte om det finns på Iphone
Mitt favorit spel, haha såååå typ kul, tidsfördriv på hög nivå!
Man ska bygga ihop bitarna, det finns en ljus yta som de ska vara på.
Laddade ner bara Block Puzzle en gång, inte alls lika kul som Deluxe, på vanliga är det mindre bitar.
Finns 999 levlar, jag är på typ 790, för ladda ner vanliga sen då..

Papi Wall, finns till både Android och Iphone
Detta är också tidsfördriv, finns massa från "Papi"
Man ska hoppa över pinnarna. Haha
Skolmaten appen. Finns både till Iphone och Android (tror jag..)
Den finns nästan alltid någon som frågar vad det är för mat, då är det bara att ta upp mobilen och kolla, smart enkelt!
Viber, finns till både Android och Iphone.
Man kan ringa och smsa till varandra, gratis (om den andra också har viber)
Väldigt smart, dock måste man vara inne på internet, med det är det ju värt, om man har slut på pengar eller sms(dock för jag ringa för 200 kr månaden, 5000 fria sms, så jag brukar klara mig) Men man kan smsa gratis till de som är utomlands också!
Laddade ner den för Emma åkte utomlands, så vi kunde hålla kontakten!
Det var allt, hoppas ni tyckte om det!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0