wihoooooo

tjabba
jaja, inte uppdaterat så mycket idag men jaja.
iaaaaaaaaaaf så var det ju typ friluftsdag idag. det var väla helt okej.
vi skulle typ samla grejer, göra upp eld. men det roligaste var defentivt när någon ramlade, alltså vem som helst!
hehe sen skulle vi gå i ett led, i snön, i skogen, i en uppfärsbacke, på en krokig smal väg, med mössorna ner dragna..
hehe gissa vem som ramla två gånger?
haha första gången så ramlade jag och maria, sen andra gången ramlade jag, bea och danne, det måste sett kul ut, för typ alla garva :p
aja sen kom pappa och hämta mig, och jag typ legat i sängen, frös som bara den, och sen har jag halv sovit.
nu kollar jag på simpsons utan ljud orkar lixom, med emma tänkte jag säga, nej jag chatter med henne!
puss!
/A
vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0