rum:

nångång, snart hoppas jag, ska jag göra om i mitt rum.
jag ska jag tre vita väggar, sen en fondvägg.
meeeen jag vet inte om fondväggen ska vara svart, eller i tapet.
såhär ser tapeterna som jag vill ha ut;
TAPET SPACE AMOUR
antingen den
eller;
TAPET SPACE METROPOL
tror jag vill hade den översta, det står massa kärleksgrejs hehe
sen vill jag ha en ny säng, nu har jag en såndär med en dosa så man kan bestämma om man ska åka upp eller ner.
men jag vill ha en stooooooooooooooooor säng
typ som den här;
BRIMNES Sängstomme IKEA Justerbara sängsidor; olika tjocka madrasser kan användas.
typ den.
sen ska jag inte ha kvar mitt sminkbord tror jag, jag ska nog ha ett nytt skrivbord typ sånt här;
MICKE Skrivbord IKEA En lång bordsskiva gör det enkelt att skapa arbetsutrymme för två. Benen kan monteras till höger eller vänster efter behov.
så kan jag ha en spegel på väggen, men så har jag både smink och skrivbord
sen vill jag ha kroppsspegel också, typ en sånhär:
KRABB Spegel IKEA Spegel för helfigur. Kan hängas horisontellt eller vertikalt. Kan användas i utrymmen med hög luftfuktighet.
sen ska jag ha hyllor som man sätter fast på väggen, ist för bokhyllor
typ såhär;
EKBY JÄRPEN/EKBY GÄLLÖ Vägghylla IKEA
sen ska jag ha en plattv på väggen! hehe typ;
hahahahah STORBILD...
sen ska jag ha nattduksbord på sidorna av sängarna.
okej, lite väl stor bild.....
men iaf såhär vill jag att mitt rum ska se ut, nästan exakt.
bara börja övertala pappa!
bilderna kommer från rusta, ikea, elgiganten och jysk!

Kommentarer
Postat av: jli

2012-03-01 @ 17:24:55
Postat av: Ajlinda

nice!!♥

2012-03-02 @ 19:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0