okej då..

jag bloggar, bara för eran skull!
iaf så sitter jag och äter nu (känns som om jag bara skriver att jag äter, thaha)
iaf skolan idag var helt okej, hade spanskprov som faktiskt gick bra!
Vi slutade dock kl 4, menmen.
Ska plugga svenska (vi har  förhör på det, vi skulle lyssna när andra redovisade, men jag har så sjukt svårt att få in vad folk säger i huvudet, när det bara babblar på... så jag tog med mig boken där detr stod info hem, wei!)
sen ska jag bara kolla upp lite i spanskan (prov imorgon, muntlig..)
sen matten, hinner jag slänger jag in lite no också.
först ska jag slänga in lite ricinolja i håret, så har jag det i när jag plugga ;)
Puss!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0