natten..

hej!
nu är jag hemma från skolan, eller har varit det ett tag!
skolan idag var väl helt okej.
var på hälsoundersökning, det gick på 10 min! :)
min natt var heeeeeeeeeeeeemsk!
låg och kallsvettades. jag var kall, men svettades samtidigt.
vred och vände på mig, halvsov, drömde mardrömmar, i varje dröm, varje gång jag vaknade, tänkte jag på han. en kille jag inte gillar, men guuuud va irreterande det var!
sov sammanlagt 1 timmer ungefär, och när jag vaknade hade jag ont i halsen, huvudet och kändes som om jag skulle svimma när som helst. hehe har alltså blivit förkyld, antar att jag hade feber i natt eller nåt sådant!
pappa är iaf på affären nu och köper halstabletter och nässpray, så jag överlever natten.
nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på filmen tusen gånger starkare, hade den på datorn, inte den bästa filmen, men den duger !
Puss!
/A

Kommentarer
Postat av: Ajlinda

oj!!, stackars dig du måste ha varit väldigt trött!! :O

2012-02-07 @ 18:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0