hemma.

holaaa.
nu är jag hemma från h&e.
vi har haft apakul, som vanligt.
aja iaf igår så åkte vi ner på stan, vi köpte lite grejer som kommer i ett annat inlägg.
sen stack vi till konditori focus ♥ rekomderar verkligen, alltså  det finns typ inte kladdkaka och kaffe och sånt, men vi ville inte ha det, och det är sjukt billigt där.
elin och jag tog ostmacka (8 kr, sjukt billigt!) och delade på en rulltårta, jag lovar man blir sjukt mätt!
hanna tog nån tårtbit. haha vi är som gamla kärringar.. ;) det ligger iaf vid golden, tzatziki och folkethus typ.. ;)
och tatuerings studion.
aja sen hämta pappa oss, körde oss till mig, hämta saker, stack till hanna och elin.
vi knäppte kort, stack till akropolis och åt kebabrulle 
sen stack vi tillbaka till hanna och elin, knäppte mer kort, satt vid datorn och redigerade korten.
sen började deras dator låta som en helikopter, HAHAHAHA.
så de kan inte sitta vid datorn, så det blir ingen bloggning från hanna tills den är fixad ;(
sen runt 1 gick vi och la oss.
då fick jag hicka så jag fick ont i armen :(
sen imorse så knäppte vi mer kort, sen så hämta pappa mig och vi stack till affären, köpte lite grejer till naturskolan imorgon.
snart ska jag baka också.
sen ska jag duscha, har börjat med ricinoljan igen.
blää dt går inte att ta bilderna.. :(
ni får det sen då!
nu ska jag kika lite på ellos efter lite kläder!
Puss!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0