en sak ni inte visste;

jag HATAR när folk säger fel på han-honom hon-henne.
typ jag älskar han. DET SKA VARA JAG ÄLSKAR HONOM.
jag måsteverkligen rätta när någon säger fel, det kommer automatiskt.
alla mina kompisar tycker det är störande, men alltså ÅHHHHHH det är störande när folk säger fel!
det beror på att min madre är svensklärare, och då har jag växt upp med att hon rättar mig om jag säger fel, och det är jag bara glad över. och jag vet att jag inte skriver stor bokstav blablabla, men alltså jag vet när man ska ha det, orkar bara inte göra det...
samma sak när folk säger jag älskar rosa! så svara någon JAG MED! allså det heter jag också.
jaja nu  ska jag faktiskt bli klar med spanskan!
puss hej kyss en tjej!
/A
i helgen träffar jag min saknade, och på lovet!

Kommentarer
Postat av: Ajlinda

jaha visste inte att din madre är svenska lärare ;)

2012-02-23 @ 18:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0