detta visste du kanske inte om mig;

jag är nåt så sjukt höjdrädd.
mitt humör går verkligen i vågor.
jag har dagar då jag "känner" för att vara med vissa kompisar, kan vara så sjukt trött på vissa, så jag undeviker de hela dagen, sen när jag tänker efter så tänker jag bara: varför var jag sur?
jag har svårt att skilja på höger och vänster, måste tänka efter några sekunder innan jag vet vad som är vad, tycker det är lättare på engelska, fattar inte varför.
jag SAKNAR verkligen sommar, jag vill har sommar NUUUUUUUUUUUUUU
jag har världens SÄMSTA lokalsinne, seriöst, det suger verkligen. hehe tur för mig att elin har sjukt bra lokalsinne.
jag plattar mitt hår varjedag, efter jag fick min nya plattång, håret känns mindre slitet då..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0