test

Hur bor du: Hus
Brukar du komma i tid: Ja.
Hur lång är du: oj, typ 1.66 ?
Kan du laga mat: beror väl på, kan väl koka makaroner och steka köttbullar.
Vad jobbar du med/pluggar du: 8c, brits..
Vad har du på dig just nu: underkläder, pyjamas ( målat hela dagen
Har du någon fobi: fötter, höjder och knivar, och kryp.
Hade du en bra kväll igår: haha nä, eller jo.
Vilket är ditt senaste inköp: Jacka.
Din favoritdryck på morgonen: Jucie, wä vilket fult ord.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappsikolmenen
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Men jag har väl sönder grejer hela tiden.... 
Vem snackade du med senast: Pappsikolmenen där också.
Varm favoritdricka: oboy.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: kolsyrat vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: -
När gjorde du senast något riktigt dumt: ojojoj, haha nejdå, det var länge sen!
Saknar du någon just nu: Jaaa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vet inte.
Någon jag stör mig på: men många.
Intressen: vänner shopping osvsosv
Senaste person du kramade: antar att det typ var anna eller nåt.
Senaste person du ringde: Pappa
Senaste person som ringde dig:Pappa, min enda vän.
Vad drack du senast: Cola.
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: men ja
Har rakat dina ben någon gång:nej, jag vill se ut som en gorilla. Men klart jag har.
Är du sugen på något nu: Nä.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: euw
Använder du hudkräm: men ja.
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv är sjukt mycket godare
Brukar du baka: var ett tag sedan
Röstade du i det senaste valet: ja på mig själv <3333 nej får inte rösta.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nja.
Vilken låt lyssnade du senast på: as long as you love me 
Har någon annan sovit i din säng inatt: katten, tog upp hela sängen
Vad tycker du är äckligt:fötter.
Har du pengar på mobilen: jamen det är väl klart.

men saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0