blä

är inte på världens bästa humör just nu så ni vet, men det ska inte gå ut över er, måste bara tacka mina bästa, love u!
har iaf spenderat några dagar med hanna, lite hårslingning, max besök sen så stack vi och bada, bara jag och elin som bada dock, victor och hanna trodde att de skulle börja spöregna så de stack upp, men det var sjukt varmt i vattnet!
Sen när jag kom hem så blekte jag håret, vart ingen skillnad, så jag ska faktiskt bli brunett igen, orkar inte vänta på att toningen ska gå ut längre.
ska upp tidigt imorgon så jag måste dra mig mot sängen nu.
Saknar övik nåt så otroligt också, men vi drar nog upp igen till höstlovet.
Aja godnatt, sweet dreams!
bild från öviiiiik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0