all we need is love, love is all we need.

blä, gud vad jag är trött på allt, blä.
har haft några skojiga dagar med skojiga vänner.
sen har jag vart på kryssning också, det var skoj!
igår åt jag glass med emma och anna på donken, sen stack vi till mig för att kolla på katterna och hämta mer pengar, sen så gick vi till karl sen stack vi till donken och åt mat.
det var skoj.
nä nu ska jag städa rummet för imorgon ska vi äntligen börja göra om! ¨
för er som inte vet så älskar jag när det är stilrent, och finally så ska jag få ett rum som jag trivs i, gjorde senast om när jag var nio, fatta inte hur jag tänkte.
nu ska det iaf bli nytt och fräscht!
bilder kommer när skiten är klar
nu ska jag som sagt städa.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

blogga ooftaareeeeeeeeeee

Svar: jajajajajajajajajajaja
hannaslashalicia.blogg.se

2012-08-18 @ 13:37:08
URL: http://emeliehammarstrom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0