tidsfördriiiiiiiiiiiiv

eftersom jag inte orkar städa rummet.. hehe
SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? -  Tungan, lungt, tycker inte där ar speciellt snyggt med piercingar i ansiktet riktigt..
2. vara seriös eller oseriös?- alltså jag är riktigt flum, men ibland älskar jag att bara vara sten seriös (haha) så båda!
3. Dricka grön eller röd mjölk? spelar absolut ingen roll!
4. Brinna upp eller drunkna? - inget!
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - ehm.. hm njaa tror inte det :)
2. har du skolkat? - nepp.
3. varmt eller kallt? - varmt, helt klart!
4. soligt eller regn? - SOLIGT!
5. fanta eller cola? - cola ♥
6. är du nyttig av dig? - hehe nej.
OM MIG
1. vad heter du? - alicia granath
2. syskon? tre äldre bröder
3. Vart bor du? - falun
4. Hur många barn vill du ha? 2-3
5. Vill du gifta dig? - jepp.
6. Favorit tid på dagen? -haha lunch tid, typ runt halv 12 -12
7. Humör just nu? - glad, förutom att jag är uttråkad.
8. Sugen på just nu? - cola. joseph (bror)är och köper, yallayalla!
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - katten..
2. Sjungit? - heheh ja.
3. Blivit kramad? - jao
4. Känt dig fånig? - jag är ett fån.
5. Saknat någon? mhm
6. Dansat galet? - mhm
7. klippt håret? - nepp.
8. Gråtit? - yepp.
GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - ne
2. Har du en hund? - nej
3. sover du helst ensam eller med någon? - beror helt på.
4. Tror du på spöken? - nja.
5. Är du mörkrädd? - som bara den... hehe
6. Vad vill du ha just nu? SOMMAAAAAAAAAAAAAAAR!
KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? -ja.
2. Är du ofta med dina vänner? - ja.
3. Vad brukar ni hitta på? - det vill ni inte veta.. haha nej men så sjukt mycket olika grejer!
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja.
5. Vem vet mest om dig? - mina närmaste, men ingen vet allt.
OM DIG
1. Hur lång är du? - 1,65 (kommer bara bli typ 173 cm...:()
2. Är du nöjd med ditt rum? - nepp, ska göra om nästa sommar tror jag
3. Villken är din riktiga hårfärg? - brunt och orange
7. Har du någon sjukdom? - nepp.
8. Är dina föräldrar skilda? - jepp
9. Gillar du skolan? - nej, eller alltså man får ju träffa folk och så..
10. Hur svarar du i telefonen? - mobilen (när jag ser vem det är) typ hej eller hallååå men annars hej det är alicia...
1. vad åt du senast? - subwaay
2. Drack du senast? - vatten
3. Har du på fötterna? - strumpor..
4. Lyssnar du på just nu - äckligt - ansiktet
5. Gillar du mest hos dig själv? ehm typ mina ögon, men jag gillar de inte!
SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? -  Tungaaaan, ville verkligen ha det förut, men nja vet inte nu.
2. vara seriös eller oseriös?- både
3. Dricka grön eller röd mjölk? grön
4. Brinna upp eller drunkna? - inget!?
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - beror helt på
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - ja
2. har du skolkat? - nepp.
3. varmt eller kallt? - vaaarmt dah?!
4. soligt eller regn? - SOLIGT!
5. fanta eller cola? - cola ♥
6. är du nyttig av dig? - hehe nej.
OM MIG
1. vad heter du? - alicia granath
2. syskon? tre äldre bröder
3. Vart bor du? - falun
4. Hur många barn vill du ha? 2-3
5. Vill du gifta dig? - jepp.
6. Favorit tid på dagen? -när man kommer hem från skolan
7. Humör just nu? - irriterad
8. Sugen på just nu? - papprika
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - katten..
2. Sjungit? - heheh ja.
3. Blivit kramad? - jaop
4. Känt dig fånig? - jag är ett fån.
5. Saknat någon? - som bara den.
6. Dansat galet? - hmm.. nä i don't think so
7. klippt håret? - nepp.
8. Gråtit? - nepp
GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - typ varje dag. fast nej. hahah nej men nej det har jag inte
2. Har du en hund? - ne :(
3. sover du helst ensam eller med någon? - beror helt på
4. Tror du på spöken? - ja
5. Är du mörkrädd? - sjuktmörkrädd.
6. Vad vill du ha just nu? SOMMAAAAAAAAAAAAAAAR!
KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? -jaa
2. Är du ofta med dina vänner? - så ofta jag kan typ, men jaa det är väldigt ofta
3. Vad brukar ni hitta på? - stan, träffa fölk, dator, ja som man brukar?
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja, dah.
5. Vem vet mest om dig? - mina närmaste, typ elin emelie emma anna maria hanna osv.
OM DIG
1. Hur lång är du? - 1,65
2. Är du nöjd med ditt rum? - nepp
3. Villken är din riktiga hårfärg? - brunt med orange, gingerpowah
7. Har du någon sjukdom? - nepp.
8. Är dina föräldrar skilda? - ja
9. Gillar du skolan? - nja, helt okej egentligen.
10. Hur svarar du i telefonen? - mobilen - halluuuuuuuuuuu hemtele- hej det är aliciaaaaaa
1. vad åt du senast? - chips..
2. Drack du senast? - vatten
3. Har du på fötterna? - inget
4. Lyssnar du på just nu - tv.
5. Gillar du mest hos dig själv? att jag är bäst. haha nej men typ att jag kan lyssna på folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0