text från arkivet

kollade igenom gamla inlägg, från november,  det kanske inte var min bästa månad då jag var väldigt nere osv.
hitta en text som jag skrev, och herregud, måste varit väldigt depp!?
jag vill gråta, men det finns inga tårar kvar.
jag vill skrika, men jag får ingen luft.
du fick mig att må bättre än någonsin, men du fick mig även att gråta som aldrig förr.
jag vill vara nära dig, men även så långt ifrån.
jag vill se dig, men jag tittar bort när du kommer.
jag vill säga att jag älskar dig, fast jag egentligen hatar dig.
varför ska allt vara så svårt?
kan inte allt bara vara.
utan att man behöver anstränga sig.
utan att man ska behöva må dåligt.
jag vill gråta, men det finns inga tårar kvar.
jag vill skrika, men jag får ingen luft.
du fick mig att må bättre än någonsin, men du fick mig även att gråta som aldrig förr.
jag vill vara nära dig, men även så långt ifrån.
jag vill se dig, men jag tittar bort när du kommer.
jag vill säga att jag älskar dig, fast jag egentligen hatar dig.
varför ska allt vara så svårt?
kan inte allt bara vara.
utan att man behöver anstränga sig.
utan att man ska behöva må dåligt.
visst, jag känner såhär ibland fortfarande, men nt alls på samma sätt!
hahaha omg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem menar du ? <3

2012-04-14 @ 23:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0