SVENSKA LANTCHIPS <333333333

Mmmmm så goda <3333
Hahah
Idag fyller min bror 18 så vi har typ firat honom ;)
men jag har haft en sån träningsvärk i benen idag. jag kan knappt gå :( alltså först sprang vi ju på gympan, sen gick jag ut och sprang en bit själv igår ocksåå..
alltså jag fick värk eftersom jag inte brukar springa x))
men jag ska ut imorgon igen tror jag. :) fast jag ska köpa ett par löparskor imorgon också :D
sen så ska jag springa på måndag också, sen på tisdag ska jag försöka få med mig hasse och elin :D för de fyller år på måndag och jag har inte köpt nåt :( men de får sina saker på sin typ filmkväll ifall de skulle ha någon sådan??
hehe ska jag vara ärlig så sprang jag inte sådär jättelångt när jag var själv.. men mina skor var för små :( de kan säkert vara därför jag har ont i benen ocksåå :)
aja jag vill egentligen ut och springa nu ocksåå men min träningsvärk säger tyvärr nej till det..
jag tror jag kanske måste hitta en bättre väg att springa på också. eller så går jag upp i skogen en bit för där finns det en till väg. :)
Pussen
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0