NYTT!- Vaseline (+Tips)

Helluu!
Sorry för att vi inte har bloggat :p
Men det är så att iaf jag har haft läxor och britsbragd.. fast Hanna har också haft britsbrags iofs :D
Vill ni veta en sak? - Klar ni vill.
Haha de som gick i min förra klass och några i min nya vet säkert att jag ser såg jättedåligt :p
Men i onsdags efter b-bragden åkte jag ner till optikern och fick linser! Åhh jag blev så glad :D
Jag har endagslinser :D Och det är inge krångligt alls att ta i och ta ut :p
Men idag efter skolan så åkte pappa och jag till Willys och köpte godis och vaseline :D
Okej tänker säkert ni.. varför står skriver hon om det, vem bryr sig?
Jo för att jag har ett tips om vaseline också :D
Förutom att ha det på läpparna ( hade på det för ett tag sedan, funkar grymt) så kan man ha det på ögonfransarna innan man går och lägger sig :d Det är för att när man har mascara så blir fransarna uttårkade :p
Sen kan man ju göra eget läppglans och egen eyeliner också :d
Så tips tips tips till er som inte vill ha torra ögonfransar
Btw kostade 16 kr på Willys, burken är stoor också :D
Puss
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0