morning

Tjohej jag är en tjej... eller?
Nej jag skojja bara ;)
Jag har fått min grej från ikea nu, awesomeeeee?
Fick den igår menmen.
Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, men jag tror jag ska städa rummet..
Tråkigt, men det är sååå kul när det är klart :D
Mitt batteri till kameran är slut :((((((((((
Åh vad ledsen jag blir, sen har vi inga fler batterier hemma :( jag ville ju ta kort på hur mitt rum ser ut.:(
Nat.
Hahaha damp
här kommer en extremt oseriös bild på mig, alicia och elin.   mycket vacker.. *host*
hanna som blondin, ja hon var en liten fjortis då.
Om ni ville veta så vare jag som färgade hannas hår till brunt första gången/ care?
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0