FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT

Vi har verkligen varit sämst på att blogga..
Men det är så att både Hanna och jag har haft läxor att göra, bl a fick jag en läxa onsdag som var att man skulle lära sig 45 huvudstäder tills på fredagen?
Aja det gick väl bra. Hanna hade också den läxan.
Sen så har min kamera varit borta, men jag hitta den, fick lite panik, det är ju min lilla älskling :') och det är ju inte så  kul om vi skulle ha bloggat i en vecka utan bilder..?
Hannas kamera är på lagning också..
Meen, nu är jag ensam hemma, love it :D
Pappa är i Valbo med min bror för han skulle typ spela några matcher där?
Men då skulle pappa köpa en klädställning till mig, det har han redan gjort, för jag ringde honom hihi (a)
det skulle egentligen varit en annan, men den var sluut :(
fast aa, jag överlever faktsikt det ;)
Nu ska jag laga mat till mig själv, håll tummarna för att inte huset brinner upp ;)
Pussen
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0