Vad ska jag göra imorgon?

Jo jag ska ta ett till hål i ena örat! Om ni ville veta, skriv gärna upp deet i eran carebox!
Jag skulle ha gjort det förra torsdagen, men då var hon inte där ;s Sen i fredags skulle jag färga håret och då tror jag inte att det var så bra ide med att färga håret med nytaget hål.. Sen så i lördags åkte jag ju till kupolen, söndags var det stängt, måndag- vet inte tisdag var jag med elin onsdag kunde jag inte :( Idag var hon nog inte där :( MEN IMORGON DÅ NI! :d
alltså då har jag tre höger och två i vänster :D
Alltså ni får typ careboxa det här inlägget..
/A
hahaha jag döööööööör. Ser ni hur många fräknar jag hade? Det kallas sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0