Tänkte börja med den här listan;

Hej på er!
Jag vet att vi suger på att blogga, menmen.. Alltså Hanna uppdaterar ALDRIG ju?
Trååååååååkigt, ska säga till henne snart att börja blogga!!
Juste om ni läser inlägget under så stog det ju att jag skulle köpa en jacka.. men den var inte som jag trodde..
Aja tänkte börja med den här listan, som jag satt ihop själv;

♥ Dag 1 – Det här saknar jag.
♥ Dag 2 – Sminktips.
♥ Dag 3 – Min bästa vän.
♥ Dag 4 – Ett ögonblick.
♥ Dag 5 – Min första bästavän
♥ Dag 6– Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 7 – Det här längtar jag till.
♥ Dag 8 – I min handväska.
♥ Dag 9 – Den här veckan.
♥ Dag 10 – Det här gör mig glad.

Tog från lite olika listor, och satte ihop en lista som passar mig :)
Första dagen kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0